
Ken je dat gevoel,
dat je die facturatie nog moet bijwerken, maar andere taken altijd voorrang krijgen? Of dat je steeds maar weer je administratie uitstelt, terwijl het écht niet meer kan wachten?
Ik snap het volledig! Want als solo-ondernemer wil jij vooral focussen op nieuwe klanten, lopende projecten en de groei van je bedrijf. Maar zonder een goed zicht op je cijfers, kan je onmogelijk strategische keuzes maken. Geef toe, hoe beslis je over die nieuwe investering, als je niet weet hoe je er financieel voor staat?
Geen zorgen, want da’s precies waarmee ik jou op weg help. Of je nu hulp nodig hebt bij je facturatie, je administratie uit handen wil geven of een project hebt dat maar blijft liggen, ik breng opnieuw rust en structuur in jouw bedrijf. Zo krijg je niet alleen de controle over je cijfers terug, maar kan je opnieuw doordachte keuzes maken die zowel jou als je bedrijf vooruithelpen.

Twijfel je of het iets voor jou is?
Herkenbaar! Ook ik dacht lang dat ik het allemaal alleen moest doen. Tot ik besefte dat ik niet alles zélf moest kunnen. Toen ik taken ging uitbesteden, ervaarde ik zoveel meer rust. Ik vond eindelijk weer de tijd om te focussen op waar ik écht goed in was.
Herken je jezelf in deze situaties? Dan help ik je graag verder.
-
Je administratie blijft vaak liggen door de drukte of omdat je zaken vergeet, waardoor je het gevoel hebt dat je altijd achter de feiten aanloopt.
-
Elk kwartaal moet je last-minute alles bij elkaar zoeken voor je boekhouder, en je beseft dat het efficiënter kan.
-
Je wil graag investeren in de groei van je bedrijf, maar twijfelt of je daar wel voldoende financiële ruimte voor hebt.
-
Je voelt je overweldigd door al het werk en zou willen dat iemand het van je kon overnemen, zodat jij kan focussen op je bedrijf.
-
Je wil graag overzicht en structuur in je bedrijf, maar mist tijd (én goesting) om het zelf goed aan te pakken.
Geef je administratie en facturatie uit handen.
Focus
Vast aan je zijde
Voor ondernemers die hun facturatie en administratie (deels) uit handen willen geven, zodat ze meer rust en overzicht krijgen in hun bedrijf.
(abonnementsformule)
-
Elke maand (minstens) 10 uur ondersteuning in jouw bedrijf (meer uren zijn mogelijk).
-
We bepalen samen het takenpakket, zodat je volledig ontzorgd bent.
-
Vaste tijd in mijn agenda, voor een continue samenwerking.
Vanaf €510/maand, excl. btw.
Flex
Tijdelijk ontzorgd
Voor ondernemers die nood hebben aan extra ondersteuning bij een specifiek project of bij taken hebben die ze blijven uitstellen. Voor lange en korte samenwerkingen.
-
Ad hoc-projecten waarbij je extra ondersteuning nodig hebt.
-
We bepalen samen het takenpakket en bijhorende deadlines, zodat je zorgeloos kan ondernemen.
-
Mogelijk op vaste tijdstippen bij langdurige samenwerkingen.
Vanaf €55/uur, excl. btw.
(maandelijkse facturatie)
Fixed
Strippenkaart
Voor ondernemers die hun to-do lijst willen inkorten of eindelijk dat ene project willen aanpakken en dus wel een extra paar handen kunnen gebruiken.
-
Strippenkaart van 10u met een geldigheid van 6 maand.
-
We bepalen samen het takenpakket en bijhorende deadlines, zodat je beetje bij beetje die to-do lijst kan inkorten.
-
In 1 geheel of in deeltjes opneembaar.
€580, excl. btw.
Wat ik zoal van jou kan overnemen:
-
inboeken van facturen (mijn sterkte)
-
opzetten van een e-facturatie systeem
-
processen optimaliseren en/of overzicht aanbrengen in de werking
-
mailboxbeheer
-
customer service of klantencontact
-
opstellen van draaiboeken
En meer! Vraag gerust naar de mogelijkheden.
Je facturatie op punt
én op elk moment zien hoe je ervoor staat?
Da’s dé reden waarom ik Billit-partner ben. En daar profiteer jij van mee. Want een duidelijke facturatietool schept niet alleen rust in de chaos, het helpt je ook om doordachter beslissingen te nemen. Met de verplichte e-facturatie in 2026 is het bovendien slim om nu al te kiezen voor een tool die 100% mee is.
Start je met Billit via mijn resellerlink? Dan kan je altijd bij mij terecht met al je Billit-gerelateerde vragen, óók wanneer je verder geen beroep doet op mijn diensten.